Kérjük itt adja meg a belépéshez szükséges adatokat. A regisztrációhoz vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal.
Kérjük itt adja meg a belépéshez szükséges adatokat. A regisztrációhoz vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal.
Kérjük, itt adja meg a belépéshez szükséges adatokat. A regisztrációhoz vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal.
A vásárlóknak közel 30%-a hajlandó pluszpénzt áldozni azért, hogy ebből a szempontból kedvező adottságú otthonokhoz jusson.1
A lakóépületek és városnegyedek kialakítása meghatározó lakóinak egészsége és jó közérzete szempontjából, a vásárlóknak pedig közel 30%-a hajlandó pluszpénzt áldozni azért, hogy ebből a szempontból kedvező adottságú otthonokhoz jusson. Mindez a brit Green Building Council jelentéséből derül ki, amelyet a Better Places for People kampány keretein belül készített el a szervezet.
A Health and Wellbeing in Homes (Egészség és jó közérzet az otthonokban) című beszámoló célja, hogy felhívja az ingatlanszakma figyelmét arra, miként javíthatják az épületek a lakók mentális, szociális és fizikai egészségét. Mindezt úgy szeretnék elkérni, hogy ajánlásokat és tapasztalati méréseken alapuló eredményeket tesznek hozzáférhetővé az iparág szereplői számára. A publikációkban helyet kapott a Saint-Gobain, a Better Places for People kampány egyik szponzorának fogyasztói tapasztalatokon alapuló kutatása is.
A beszámoló szerint 18 kritériuma van egy egészséges otthonnak, amelyek a megfelelő világítástól, hangszigeteléstől és építőanyagoktól a helyi közösséghez fűződő kapcsolódáson keresztül olyan praktikus szempontokig terjednek, mint a mosással kapcsolatos funkciók megfelelő kialakítása a penészedés és a túlzott nedvesség elkerülése érdekében.
A beszámoló alapvető megállapításai angol nyelven itt érhetők el. Részletes információk a Better Places for People kampány honlapján érhetők el. A teljes tanulmány itt.
Forrás: http://worldgbc.org