Kérjük itt adja meg a belépéshez szükséges adatokat. A regisztrációhoz vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal.
Kérjük itt adja meg a belépéshez szükséges adatokat. A regisztrációhoz vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal.
Kérjük, itt adja meg a belépéshez szükséges adatokat. A regisztrációhoz vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal.
A dolgozók szerepe nő az irodakialakítási projektekben, hiszen kulcsfontosságú, hogy a munkahely vonzerőt jelentsen a kollégák számára. Bár a home office továbbra is meghatározó, a személyes találkozások és a közösség felértékelődik a pandémia után. Ismét lehet pályázni Magyarország legfontosabb irodapiaci versenyeire, hiszen Az Év Irodája és a Real Estate Awards a legjobb irodákat, fejlesztéseket, közösségi tereket és, vállalatokat díjazza.1
A nevezés október 6-án indult el, a beadási határidő november 30, az eredményhirdetésre pedig szokás szerint látványos díjátadó gála, konferencia és szakmai kiállítás keretében kerül sor a jövő év elején.
A szervezők idén tizenharmadik alkalommal indítják útjára Az Év Irodája, illetve a Real Estate Awards versenyeket, amelyek a magyar irodapiac legikonikusabb eseményei. A járvány és a válság miatt átalakult az irodapiac, megváltoztak a vásárlási és szórakozási szokásaink, most pedig gazdasági nehézségek és energiaválság előtt áll a világ. A krízisek mindig új lehetőségeket is tartogatnak, így újabb fantasztikus megoldásokat, tereket, közösségi helyszíneket és fejlesztéseket ismerhetünk meg.
Az ingatlan.com csoporthoz tartozó, Az Év Irodája csapata a pályázók között korábban átfogó felmérést végzett, amelyekből kiderül, hogy a dolgozók szerepe nő az irodakialakítási projektekben, és a pandémia hatásai ellenére továbbra is kiemelt helyszín a vállalatok életében az iroda. Az Év Irodája verseny kiválóan reprezentálja a munkaerő- és irodapiac változásait, hiszen a koronavírus következményeként új trendek indultak el, a hibrid modellek egyre nagyobb arányban hódítanak, a cégek nagy hangsúlyt fektetnek az office brandingre, vagyis olyan vonzó tereket kínálnak, ahol élmény dolgozni.
Emellett egyre fontosabb a fenntarthatóság megteremtése, amely a jelenlegi energiaválsággal együtt a költséghatékonyságra és a környezettudatosságra törekszik, illetve az energiatakarékos műszaki megoldásokra és technológiákra. Az irodaházakban nem csak a zöld minősítések hódítanak, hanem az emberközpontú munkaterek megteremtése is egyre fontosabb szemponttá válik.
„Mindig nagy izgalommal várjuk a pályázatokat, hiszen ezekből nagyszerűen kirajzolódik a magyar iroda- és ingatlanpiac fejlődési íve, megismerhetjük a legújabb fejlesztéseket, és megtudhatjuk, hogy milyen trendek jelennek meg a hazai munkahelyeken. Bár a home office szerepe megmarad, a pandémia lecsengésével együtt a személyes találkozások és a közösségi zónák egyre hangsúlyosabb funkciót kapnak. Sőt, már nem csak az irodák, hanem az irodaházak is megújult terekkel és új szolgáltatásokkal próbálják visszacsábítani a dolgozókat a munkahelyeikre, főleg a Z generációs munkavállalókat. A cégek számára a bérlemények kiválasztása során döntő fontosságú az irodaház környezettudatossága, az energiahatékonyság, a lokáció, valamint a tömegközlekedés, míg a dizájn kissé a háttérbe szorult” – mondta Fodor Dániel, Az Év Irodája Kft. ügyvezetője és a versenyek főszervezője.
A verseny menete a megszokott módon zajlik, azaz a szervezők október 6-tól várják a pályázatokat november 30-ig, majd a közönségszavazásra kerül sor Az Év Irodája honlapján 2023.01.03-02.03. között, ahol a kedvenc pályázatunkat támogathatjuk a voksunkkal. A Real Estate Awards díjátadó gálára 2023. 02.23-án a Pesti Vigadóban kerül sor, míg Az Év Irodája verseny átadója szokás szerint egy országos irodapiaci konferenciával és szakmai kiállítással lesz egybekötve 2023 tavaszán a Várkert Bazárban.