Established Member of the

HuGBC

Európai hódításra készül a magyar napelemes tetőcserép

2020. március 02., Sajtómegjelenés 72 nepelemes tetőcserép Terrán Generon

Új divíziót hozott létre a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. a tavaly áprilisban nagy sikerrel piacra lépő napelemes tetőcserepe számára. A Terrán Generon néven futó, magyar innováció a napelemes modulokat úgy integrálja a tetőcserepekre, hogy a felhelyezésük és megjelenésük szinte megegyezik a hagyományos tetőcserepekével.
1

A vásárlók ezáltal a nagyméretű napelemtáblák helyett esztétikus és hatékony megoldást nyernek a megújuló energiaforrás használatára.

A gyártástól a minőségbiztosításon át az értékesítésig 

Az új üzletág élére Jankó Árpádot nevezték ki, aki villamosmérnökként, a Siemensnél kezdte pályafutását, majd a japán Furukawa kötelékében és skandináv nagyvállalatoknál is dolgozott hosszabb ideig. Széles körű tapasztalattal rendelkezik termék- és gyártástechnológiai, valamint üzletfejlesztési területen, a Terránhoz a finn elektronikai iparból érkezett.

A 100 éves múlttal bíró magyar vállalat nem titkolt célja, hogy a Generon egy szélesebb réteg számára is elérhetővé váljon. „A feladatom a Generon további termékfejlesztése, és az ezt lehetővé tevő szervezet létrehozása, a gyártástól a minőségbiztosításon át az értékesítésig” – idézte az új igazgatót a társaság közleménye. „Rövid távon az alapcsapatot állítjuk össze, valamint korszerűsítjük a gyártást, hogy a hatékony működéssel egyre versenyképesebb terméket tudjunk kínálni a piacon.”


A szépre való igény és a felelős magatartás ötvöződik

A Terrán mára Magyarország mellett nyolc országban van jelen. Jankó Árpád további feladata lesz a Generon terméken keresztül a nemzetközi terjeszkedés elősegítése is, elsősorban Nyugat-Európára fókuszálva. A szakember a termék és a technológia exportálásában is látja a lehetőséget. Az igazgató összességében olyan potenciált lát a Generonban, ami a saját piacán forradalmi változást fog hozni. „A napelemes tetőcserép egy következő szintre emeli a környezettudatosságot és nem feledkezik meg az esztétikumról sem. Ezt a kombinációt az építészek és a fogyasztók egyaránt üdvözlik. A technológiai innováció, a szépre való igény és a felelős fogyasztói magatartás ötvöződik a termékben” – fogalmazott a részleg vezetője

Az úttörő fejlesztés tavaly a szlovákiai és hazai építőipari kiállításon, a Construmán is elnyerte a nagydíjat, ezenkívül az E.ON Energy Globe Award Magyarországi fordulójában szintén elismeréssel tüntették ki, a GENERON kategóriagyőzelemmel zárta a versenyt.

A teljes cikk itt olvasható. 

Fotó: Nagy Eszteranna/magyarepitok.hu

Forrás: http://magyarepitok.hu

<< Vissza a főoldalra